ערד לוגו
מתחילים את החיים בערד
1607848736.8341

ערד ממשיכה להתפתח עם כל שנה שעוברת ואנשים רבים מתחילים להכיר בערד כעיר איכותית ונעימה לגור בה. אם גם אתם כמוהם, גיליתם את היתרונות הרבים של המגורים בערד, לא פלא שבחרתם לעבור לגור בה. ועם החלטתם לעבור לגור בערד, אין ספק שכדאי לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

הכנו לכם כאן רשימה של בעלי מקצוע שאתם פשוט חייבים בשביל להפוך את המעבר שלכם לערד לנוח, נעים ופשוט. בעלי מקצוע שמכינים את ההגעה שלכם הביתה לראשונה בצורה הטובה ביותר וחוסכים לכם הוצאות שוטפות רבות שעלולות להמשך שנים ארוכות. אז למה אתם מחכים? תכינו את הטלפון ותתחילו לעשות רשימה!

Share the Post:

מכינים את הבית 

עוד לפני הכניסה לבית יש כמה בעלי מקצוע שחשוב להזמין אליכם כדי שהחיים שלכם בבית לארוך השנים יהיו הכי טובים שאפשר. קחו לדוגמא דודי שמש- התקנה של דודי שמש בערד מתבצעת במהירות והמחיר של ההתקנה לא משתווה בכלל לחיסכון המשמעותי שדוד שמש בבית שלכם מאפשר. התקנה חד פעמית של דוד שמש נותנת לכם גישה למים חמים כמעט בכל יום בשנה בלי לשלם על כך בחשבון החשמל ובלי לחכות כל פעם שיתחממו המים! מדובר בהשקעה קטנה מאוד לזמן ארוך ומשמעותי אז למה לא בעצם?

בנוסף, בדקו את האיטום בביתכם. אם הבית שלם אינו אטום כמו שצריך, אתם הולכים להוציא מאות שקלים בשנה על השימוש במזגן ובחימום או קירור הבית. ויותר מזה, אם אתם גרים ברחוב מרכזי ועמוס, איטום ובידוד יסודיים מאפשרים לכם להנות מהשקט גם כשאתם גרים במרכז העניינים. קראו לקבלן איטום בערד שיבדוק את מצב האיטום בבית שלכם ותבטיחו לעצמכם חיים נוחים בבית למשך שנים בקלות!

כשאתם נכנסים לגור בדירה שכבר התגוררו בה דיירים לפניכם, מומלץ לקרוא למנעולן להחלפת הצילינדר ועל הדרך, שכבר יבצע בדיקה מקצועית של מנגנון הנעילה שלכם ויוודא את התאמתו. החלפת הצילינדר עם מנעולן מקצועי ואמין, מבטיחה לכם שאתם, הדיירים החדשים, בעלי המפתח היחידים לדירה החדשה. ודאו כי המנעולן מעביר אליכם את כל המפתחות למנעול החדש שלכם ותהנו משקט וביטחון לשנים ארוכות.
עוד בעל מקצוע אידיאלי לקראת הכניסה לדירה שגרו בה לפניכם, הוא כמובן הצבעי. אנשים שעוזבים דירות, לא תמיד מקפידים לטייח ולצבוע את הקירות כמו שצריך ולכן, ביקור של צבעי מקצועי לפני כניסתכם לדירה, מאפשר לכם לעבור לבית נעים וחדש עם קירות נקיים ואתם יכולים גם להיעזר בצבעי בשביל להכניס עוד קצת צבע אל הדירה החדשה שלכם וכך להפוך אותה להיות אפילו יותר שלכם.

ועוד נקודה קטנה- נקודות גז! אם למשל אתם מתכננים להביא גריל למרפסת, חשוב לוודא כי ישנה נקודת גז במקום המיועד לו. אם אין, זה הזמן לקרוא לטכנאי גז בערד שמתקין לכם את נקודת הגז החדשה במקצועיות הנדרשת.  בלי נקודת גז ייעודית, גריל הגז שלכם לא יוכל לעבוד. ואם כבר הזמנתם את טכנאי הגז אליכם, בקשו שייבצע בדיקה גם לגבי נקודות הגז הקיימות שלכם ויוודא את תקינותם.

רגע לפני שנכנסים

רגע לקראת הגעתם של חברת ההובלות שלכם, יש עוד כמה הכנות קטנות שכדאי לכם לבצע. הזמינו מדביר מקצועי שידביר את הבית ותוודאו שהבית נקי ממזיקים. במיוחד אם אתם עוברים לגור בבית צמוד לקרקע בערד, אתם כנראה תיתקלו בזוחלים או מזיקים אחרים אז אם המפגש הזה לא מרגש אתכם, הזמינו את המדביר בשביל הדברה מקצועית ויסודית שתלווה את המעבר שלכם בצורה הטובה ביותר ותמנע מפגשים לא נעימים. הדברות שונות מחזיקות לזמנים שונים אז בדקו עם המדביר כל כמה זמן יהיה עליכם לקרוא לו לביקור.

בנוסף, חברת ניקיון מקצועית, תנקה את הבית שלכם מכל השאריות של השיפוצים והלכלוך מהדיירים הקודמים בצורה היסודית והטובה ביותר. אחריהם, תוכלו לסדר את החפצים שלכם מההובלה בלי להתחיל עכשיו לנקות את כל הבית. חברת ניקיון שמנקה את הבית שלכם לקראת הכניסה, מתאימה גם לבתים ישנים וגם לבתים חדשים. לכו תדעו אם הבית נוקה לאחר עבודתו של קבלן עבודות הגבס או לאחר התקנת המזגנים בדירה. חברת הניקיון שמנקה לכם את הבית לקראת כניסתכם, חוסכת לכם המון כאב ראש.

דואגים לאבטחה

אז עכשיו שנכנסתם לביתכם החדש, הגיע הזמן לדאוג לאבטחתו. אבטחת הבית מתחילה עוד במנעול של דלת הכניסה, התייעצו עם מנעולן מערד לגבי המנעולים המתאימים לשימוש באזור זה והסתכלו גם על רמת האבטחה של השכנים שלכם להשוואה. אם אתם רואים שהרחוב מלא בשערים חשמליים, יישרו קו עם השכנים והתקינו שערים חשמליים גם אצלכם בכניסה לבית או בחניה. התקנת מצלמות אבטחה בבית או בחצר, מבטיחה לכם מעקב אחר המתרחש בסביבת השטח שלכם מכל מקום בעולם. במיוחד אם עברתם לדירה חדשה, מומלץ להתקין מצלמות אבטחה בבית הרי אי אפשר להיות בטוחים מדי. 

מתחילים את החיים בכיף

הבית החדש שלכם הולך לשמש אתכם למשך המון שנים. לכן כל כך חשוב לגרום לכניסה שלכם לבית, להיות הכי נעימה ופשוטה וכך אתם מוודאים את החיים שלכם בבית שיהיו כמה שיותר רגועים. קחו בחשבון שהחיים בבית גוררים איתם שינויים אחת לכמה שנים אז אם אתם נתקלים בבעלי מקצוע איכותיים במיוחד, שמרו את המספר שלהם, אתם עוד תרימו להם טלפון עוד כמה שנים. 

עם בעלי המקצוע החשובים הללו אתם מתחילים את החיים בערד בכיף. התחלה חדשה מן הסוג הזה, מאפשרת לכם להתרגש מהחיים החדשים שלכם בלי הפרעות ומטלות. בעלי המקצוע הללו, מכניסים אתכם לבית בראש שקט כשכל מה שנותר לכם לדאוג לגביו, זה איפה תשימו כל חפץ.

 

אולי יעניין אותך גם:

מתקין דודי שמש בערד >>
טכנאי מזגנים בערד >>

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן